De gemeente Nijkerk verstuurt wekelijks een digitale nieuwsbrief. Wilt u als inwoner van de gemeente Nijkerk, als organisatie of belangstellende deze nieuwsbrief ook ontvangen?

Via het aanmeldformulier kunt u uw emailadres aan ons doorgeven!

Door u aan te melden voor de digitale nieuwsbrief, geeft u akkoord dat de gemeente Nijkerk uw e-mail verwerkt voor het versturen en verbeteren van de digitale nieuwsbrief. U ontvangt via LaPosta de Digitale Nieuwsbrief. In LaPosta kunt u zich eenvoudig uitschrijven voor de nieuwsbrief.

De gemeente Nijkerk gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens en verwerkt deze op een veilige manier in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming en de Wet openbaarheid bestuur. De gemeente heeft een privacyverklaring opgesteld, waarin u kunt lezen hoe de gemeente dit doet en hoe u uw rechten kunt uitoefenen.