Werk je bij de gemeente Nijkerk, dan werk je voor de inwoners van Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Of het nu gaat om onze dienstverlening of het maken van plannen: de inwoners staan centraal. Nijkerk wil een moderne, dienstverlenende organisatie zijn. Ondernemend in plaats van ambtelijk, klantgericht in plaats van bureaucratisch. Een dynamische gemeente, gericht op de toekomst. Daarom zoeken wij collega's die klantgerichtheid hoog in het vaandel hebben staan. Mensen die initiatiefrijk zijn en in samenwerking met collega’s hun kennis en vaardigheden in willen zetten voor de Nijkerkse samenleving.

Voor wie in onze gemeente wil wonen en werken heeft de gemeente Nijkerk veel te bieden. Nijkerk heeft de mooie Veluwe als achtertuin en de dynamische Randstad om de hoek. Nijkerk is goed bereikbaar, de stad heeft een gezellig oud centrum en in de hele gemeente zijn er goede voorzieningen.

Ga naar de website werkenbijblnp.nl(externe link) om te zien welke mogelijkheden er voor jou zijn bij de gemeenten Nijkerk, Bunschoten, Leusden en Putten.

Stage

De gemeente Nijkerk heeft regelmatig plaats voor stagiaires. Zoek je een stageplaats, vul dan het formulier onderaan de pagina in.

Open sollicitaties

Wij vragen je gericht te solliciteren op vacatures. Voor open sollicitatieverzoeken is geen formatieruimte. Zij zullen dan ook niet in behandeling worden genomen.

Informatie

Heb je vragen, dan kun je contact opnemen met team HRM van de gemeente Nijkerk, telefoonnummer (033) 247 22 22.