Nijkerkerveen deelplan 3

Woningbouw in Deelplan 3 in Nijkerkerveen

In Nijkerkerveen is behoefte aan meer woningen. Daarom bouwen we in drie deelplannen aan nieuwe woningen. Deelplan 1 en 2 zijn al klaar.  Nu is deelplan 3 aan de beurt.

Wat

Deelplan 3 is het gebied aan de zuidkant van Nijkerkerveen. Dat ligt tussen de Nieuwe Kerkstraat, de Laakweg en de Jacob de Boerweg. Er komen ongeveer 350 woningen voor starters, senioren en gezinnen. In deze nieuwe wijk komt ook veel groen, een grote vijver en een aantal slootjes. De gemeente werkt samen met projectontwikkelaar Van de Mheen aan de bouw.

Planning

• Juni t/m december 2024 - Grond bouwrijp maken: aanleg (bouw)wegen, stroom, glasvezel, water en riolering.
  • Begin 2025 - Start bouw eerste woningen

Documenten en besluiten

Bouwapp voor het project

Om u te informeren over de actuele ontwikkelingen en werkzaamheden, gebruiken we de Bouwapp. Deze kunt u downloaden op uw mobiele telefoon of tablet. In deze app leest u ook route-omleidingen als die er zijn. Er staan foto's en u kunt opmerkingen achterlaten en vragen stellen.

Hoe het werkt:

1. Download de BouwApp via de Play store of Apple store.
  2. Accepteer het toestaan van pushberichten vanuit de Bouwapp. Dan krijgt u automatisch een bericht als wij iets nieuws in de app zetten.
  3. Zoek op naam of locatie naar het project Nijkerkerveen Deelplan 3.
  4. Open het project en klik op ‘volgen’.
  5. Voeg het project toe aan ‘Favorieten’.

Heeft u nog vragen?

Als u nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar gemeente@nijkerk.eu. Geef daarbij aan dat het om het woningbouwplan Deelplan 3 in Nijkerkerveen gaat.
U kunt ook bellen met Gert-Jan Weiland via het algemene nummer van de gemeente (033) 247 22 22.