Heeft u een idee om de verkeersveiligheid binnen de gemeente Nijkerk te verbeteren en bent u daarvoor op zoek naar financiële ondersteuning? Misschien komt uw idee in aanmerking voor subsidie! Subsidie is mogelijk voor activiteiten en projecten die worden georganiseerd door een vereniging of stichting. Denk hierbij aan campagnes of mottoborden. De regeling is bedoeld voor activiteiten en dus niet voor aanpassingen aan de weg.

Basisvoorwaarden

Om voor subsidie in aanmerking te komen, moet u tenminste voldoen aan de voorschriften en voorwaarden die zijn opgenomen in de Algemene Subsidieverordening(externe link).

Voorwaarden

• De activiteit levert een duidelijke bijdrage aan de verkeersveiligheid.
  • U voert het initiatief uit binnen de gemeente Nijkerk.

Kijk voor een compleet overzicht van de voorwaarden in Subsidieregeling Verkeersveiligheid gemeente Nijkerk(externe link).

Hoe aanvragen?

U kunt een eenmalige subsidie aanvragen door het online formulier in te vullen dat u onderaan deze pagina vindt. De aanvraag dient gedaan te worden voordat de activiteiten zijn begonnen.
    Voeg onderstaande bijlagen toe bij het doen van de aanvraag:

• een begroting van de kosten.
    • eventueel kunt u daarnaast nog een projectplan of plan van aanpak toevoegen.

Aanvraagformulier Subsidie Verkeersveiligheidsprojecten 2020