Uw straat schoon en veilig. En maak kans op mooie prijzen!

De gemeente Nijkerk doet ook dit jaar mee met de landelijke campagne vuurwerkafval:

Sorry buren, dat vuurwerk waait toch vanzelf weg.
Geen excuus, vuurwerk ruim je zelf op.

Deze jaarlijkse campagne is bedoeld om slachtoffers door vuurwerkafval te voorkomen. Een groot aantal vuurwerkongelukken gebeurt op nieuwjaarsdag. Jonge kinderen gaan dan op zoek naar vuurwerk dat niet is afgegaan en steken het opnieuw af. Weigeraars kunnen alsnog ontploffen!

Lever vuurwerkafval in

Doe mee met de gemeentelijke inzamelingsactie. Maak niet alleen uw eigen straat mooier en veiliger, maar maak ook kans op mooie prijzen! Hiermee levert u een belangrijke bijdrage aan de veiligheid van uw kinderen en aan kinderen van anderen. Bovendien werkt u mee aan een schonere wijk en dat belonen wij graag!

Prijzen

Voor elke ingeleverde vuilniszak met vuurwerkrestanten ontvangt u één lot. Er zijn mooie prijzen te winnen. De prijsuitreiking vindt plaats op de Wijklocatie De Flier, Blekkerserf 2 op vrijdag 6 januari 2023 om 14.30 uur. De winnaars ontvangen hiervoor persoonlijk een uitnodiging.

• 1ste prijs JBL Xtreme 3 t.w.v.  € 250,-
  • 2de prijs 2 x een giftcard van de Efteling t.w.v. € 120,- per stuk (t.w.v.  € 240,-)
  • 3de 1 giftcard voor Streams in Nijkerk t.w.v.  € 100,-
  • 4de en 5de prijs Primera bon t.w.v.  €  75,-
  • 6de en 7de prijs Primera bon t.w.v.  €  50,-

Inleveren vuurwerkafval

Het vuurwerkafval kunt  u in vuilniszakken inleveren op woensdag 4 januari van 11.30 tot 14.00 uur op de volgende locaties:

Inleveren vuurwerkafval
KernLocatie
Nijkerk Centrum Parkeerplaats Sporthal Watergoor
Nijkerk Paasbos Parkeerplaats Winkelcentrum Paasbos
Nijkerk Corlaer Parkeerplaats bij de Boni in de Terrassen
Nijkerkerveen Parkeerterrein bij de supermarkt
HoevelakenManifestatieterrein

Pas op! Vuurwerk dat niet is afgegaan, kan gevaarlijk zijn!
Laat uw kinderen daarom nooit alleen vuurwerkafval opruimen.
Zorg dat er altijd een volwassene bij is!