Heel veel paspoorten en ID-kaarten van 2014 verlopen nu. Het is nu al druk en het zal in de aanloop naar de zomer nog veel drukker worden. Wij hebben al extra personeel aangenomen, maar u kunt ons helpen door uw paspoort of ID-kaart de komende maanden te verlengen. Wacht niet tot de zomermaanden.

Door uw paspoort of ID-kaart nu al te verlengen heeft u:

• Minder wachttijd: In de eerste maanden van het jaar zijn er minder aanvragen dan in mei, juni en juli. Later aanvragen betekent langer wachten.
  • Een zorgeloos begin van het jaar. U voorkomt last-minute stress als u dit jaar op reis gaat.

Plan een afspraak in

Maak een afspraak om uw paspoort of ID-kaart te verlengen via: Een afspraak maken | Gemeente Nijkerk. De afspraak is op het gemeentehuis. Neem uw oude paspoort en een kleurenpasfoto mee. De pasfoto moet aan bepaalde voorwaarden voldoen en mag niet ouder zijn dan zes maanden. Meer informatie en de tarieven leest u op Paspoort | Nijkerk.

Heeft u vragen over het verlengen van uw paspoort? We staan klaar om u te helpen. U kunt ons bellen op 033 - 247 22 22 of stuur een e-mail naar gemeente@nijkerk.eu.