Officiële bekendmakingen en verordeningen

De officiële bekendmakingen en verordeningen van de gemeente Nijkerk kunt u vinden op www.overheid.nl(externe link).

Op www.overheid.nl(externe link) staat een overzicht van alle publicaties van alle Nederlandse gemeenten, die ook in de Staatscourant en Gemeenteblad staan en waarin staat welke besluiten gemeenten en andere instanties willen nemen/hebben genomen.

E-mailservice

Het is voor inwoners mogelijk om zich aan te melden voor de e-mail service 'Bekendmakingen' van www.overheid.nl(externe link). U moet dat zelf doen op die website. U kunt aangeven van welke overheidsorganisatie, welke publicaties en binnen welke straal rondom uw woning u een melding wilt ontvangen. Zo heeft u de mogelijkheid om ruimtelijke ontwikkelingen in uw woonomgeving in de gaten te houden.

Aanmelden e-mailservice overheid.nl(externe link)

Elke week publiceert de gemeente Nijkerk de bekendmakingen ook in huis-aan-huiskrant: De Stad Nijkerk(externe link). Op de pagina Gemeentepagina kunt u de gepubliceerde gemeentepagina's downloaden. Als een tekst op de website afwijkt van de gedrukte tekst in De Stad Nijkerk, dan is deze laatste rechtsgeldig.