In de gemeente Nijkerk is een parkeerplaats waar maximaal 48 uur geparkeerd kan worden met een camper van maximaal 7 meter.

Dit is een rustige camperlocatie op een parking bij sporthal Watergoorweg. Supermarkt Lidl op 100m, binnenhaven met restaurants op 300m en centrum op 500m. Er is een voorzieningenkast geplaatst voor stroom- en waterafname.

De kosten voor een overnachting zijn € 6,73 excl. toeristenbelasting a € 0,98 pp (voor 2022). Dit is excl. kosten voor de afname van stroom en water.

Er is maximaal plaatsen voor zes campers.

Adres: Watergoorweg 44, 3861 MA Nijkerk

GPS: N 52.22700, E 5.47610 N 52°13'37", E 5°28'34" Open in Google Maps(externe link)

In de periode van 1 november tot 1 april is de voorzieningenkast voor waterafname afgesloten i.v.m. de vorst. Er is in deze periode op de camperplaats dus geen water beschikbaar.

Aanvullende informatie

Als u uw caravan, kampeerwagen, camper, aanhanger of vouwwagen op de openbare weg wilt parkeren, mag dit meestal maar voor drie dagen. Informeer bij de gemeente wanneer u langer wilt parkeren met u campeervoertuig.