De markten in Hoevelaken en Nijkerk zijn geprivatiseerd en worden georganiseerd door Markt van Morgen Nijkerk-Hoevelaken.

Wat moet ik doen?

Aanvragen voor een standplaats op deze markt kunt u rechtstreeks doen bij Marktmanager G. Bast, bereikbaar via email gijsbert-bast@hotmail.com of via (06) 5508 0199.

Wat heb ik nodig?

• een geldig identiteitsbewijs
  • bewijs dat u verzekerd bent tegen wettelijke aansprakelijkheid tijdens uw markthandel

Aanvullende informatie

Een marktplaatsvergunning is iets anders dan een standplaatsvergunning. U hebt een standplaatsvergunning nodig als u een standplaats wilt op een openbare plek in de open lucht. Bijvoorbeeld op of aan de openbare weg.

De vergunning is voor u persoonlijk, maar wel overdraagbaar. Als u een ondernemer kent die uw plek wil overnemen, dan vraagt u de gemeente toestemming om uw vergunning over te dragen.