De gemeente Nijkerk heeft allerlei verordeningen, reglementen en beleidsregels waaraan zij en ook u zich moet houden.

Alle raadsverordeningen en de meeste regelingen die door het college zijn vastgesteld, vindt u op de website www.overheid.nl(externe link). Via deze link krijgt u een overzicht van alle verordeningen van de gemeente Nijkerk. U kunt zelf rechtstreeks zoeken op https://www.overheid.nl/lokale_wet_en_regelgeving(externe link).

Mist u een nota of zoekt u een beleidsregel die niet op de website www.overheid.nl(externe link) staat? Stuurt u dan een e-mail naar gemeente@nijkerk.eu en het betreffende stuk wordt u zo spoedig mogelijk toegezonden.

Zoeken op www.Overheid.nl

Zoekt u een verordening, beleidsregel of andere besluit van algemene strekking of overige overheidsinformatie van Nijkerk? Ga dan naar www.overheid.nl(externe link) en ga naar uitgebreid zoeken.

Snel op trefwoord zoeken kunt u via de nieuwe zoekbalk voor eenvoudig zoeken. De mogelijkheden voor het uitgebreid zoeken zijn gebruiksvriendelijker gemaakt. En uw zoekresultaten kunt u verfijnen door het gebruik van zogenaamde facetten die u worden aangeboden aan de linkerkant van het scherm met zoekresultaten.
Wilt u nooit meer iets missen? Ga dan naar de pagina 'Blijf op de hoogte'(externe link) en maak een account aan.

Heeft u gevonden wat u zocht?