Voor de aanvraag leerlingenvervoer heeft u uw DigiD nodig.

De directe link naar het aanvraagformulier vindt u onderaan deze pagina. Daar vindt u ook een overzicht met scholen en schoolsoorten.

Om uw aanvraag te kunnen doen, heeft u nodig:

• Uw DigiD inlognaam en inlogcode
  • Een vervoersverklaring
  • Een toelatingsverklaring (TLV)
  • Een inkomstenverklaring van de belastingdienst. Zowel van u als uw eventuele partner. Dit alleen als uw zoon/dochter naar het speciaal basisonderwijs (SBO) of basisonderwijs (BO) gaat.
  • Een verklaring waarom uw zoon/dochter niet zelfstandig of onder begeleiding zou kunnen reizen (deze verklaring kunt hier downloaden).

Let op: wanneer er sprake is van co-ouderschap moeten beide ouders een aanvraag doen. Pas dan wordt de aanvraag in behandeling genomen.

Formulieren voor het schooljaar 2023-2024

Wilt u nog leerlingenvervoer aanvragen voor dit schooljaar, neem dan contact op met een medewerker via emailadres leerlingenvervoer@nijkerk.eu.

Formulieren voor het schooljaar 2024-2025

De formulieren voor aanvragen van het leerlingenvervoer van het komende schooljaar vindt u vanaf 1 mei op deze pagina. U moet het ingevulde formulier vóór 1 juni 2024 insturen.

Hulp nodig bij het invullen?

Beschikt u niet over een computer, DigiD inloggegevens of heeft u hulp nodig bij het invullen van het formulier dan kunt u via telefoonnummer (033) 247 22 22 een afspraak maken met mevrouw J. Koning (leerlingenvervoer@nijkerk.eu) om samen het formulier op het stadhuis of telefonisch in te vullen.