Kijk op de website van de ChristenUnie-SGP(externe link) voor meer informatie.

Menno Aman

mjaman-gmr@solcon.nl

Column 20 maart 2024 Belangenbehartiger voor iedereen

"Leven in een gemeente met mensen met verschillende overtuigingen vraagt om wederzijds vertrouwen én samen keuzes willen en durven maken die er echt toe doen en die recht doen aan onze inwoners waarvoor ik een brugfunctie naar de gemeente wil vervullen."

Nelleke Hegeman-Mekking

nelleke.hegeman@gmail.com

Column 24 april 2024 Het goede zoeken voor elkaar

Marina Lanting-van Rhee

marinaraadslid@gmail.com

Column 13 december 2023 Vrijheid van de pers

“Het is een voorrecht als je je gemeente mee mag besturen. Het mogen luisteren naar inwoners, het wegen van belangen en de omgeving beschermen en soms nog mooier maken zijn zaken waar ik enthousiast van word. De toegenomen burgerparticipatie zie ik als een goede ontwikkeling.”

Hans Lok
Gemeenteraadslid ChristenUnie-SGP

06-20308952
j.j.lok@outlook.com

Column 10 januari 2024, Inwonerparticipatie en effectieve communicatie, hoe kan het beter?

"Alleen maar roepen wat er fout gaat in de gemeente is het makkelijkste wat er is. Ik wil mij graag inzetten om daadwerkelijk iets bij te dragen aan verbeteringen. Graag ga ik met u hierover in gesprek om samen het beste te zoeken voor Nijkerk."

Jaco van Putten
Gemeenteraadslid ChristenUnie-SGP (fractievoorzitter)

jvanputten01@hetnet.nl

Column 14 juni 2023 We zijn er op deze wereld om…

“Opkomen voor alle inwoners van de gemeente Nijkerk die geen of moeilijke toegang hebben tot het bestuur van de gemeente, daar ga ik voor. Waarbij ik naast de centra blijvende aandacht wil hebben voor alle dorpskernen, waarin het prettig wonen, werken en leven is.”

Joost van Wijnen

joostvanwijnen@gmail.com

Column 8 november 2023 Net waar je wieg staat

“Ik wil graag het sociaal-christelijke geluid laten horen, waarbij aandacht is voor kwetsbare groepen, maar het deel van de samenleving zonder hulpvraag net zo goed wordt gezien en gehoord.”