Wanneer vergadert de gemeenteraad? Hoe laat? Over welke onderwerpen?
U vindt het in de Vergaderkalender(externe link).
Klik op een vergadering om ook alle vergaderstukken te zien.

Meer weten over moties? Schriftelijke vragen? En andere zaken van de gemeenteraad?
U vindt het onder Overzichten(externe link).

De vergaderingen worden opgenomen en live uitgezonden via internet.
U kunt de uitzendingen(externe link) ook achteraf bekijken of beluisteren.

Maakt u gebruik van een tablet of smartphone? Dan is het vergadersysteem iBabs handig om alle informatie van de raad te vinden. Wilt u toegang tot iBabs, kijk dan onderaan deze pagina voor de inloggegevens.

In de Langetermijnagenda(externe link) vindt u een overzicht van de planning van de belangrijkste onderwerpen maar ook toezeggingen van het college aan de raad, ingediende moties en schriftelijke vragen. Zo krijgt u een indruk van wat er in de gemeente speelt. Omdat het ook over de lange termijn gaat, wordt de planning steeds bijgewerkt.

Zoekt u bestuurlijke informatie, zoals besluiten van de gemeenteraad of een motie? Deze kunt u vinden via Dashboard Nijkerk - iBabs RIS(externe link).

Bent u op zoek naar oudere stukken neem dan contact op met de raadsgriffie.

Toegang tot iBabs

Voor iPad of iPhone: ga naar de App-store en download gratis iBabs pro
Voor Android: ga naar de Google Play Store en download gratis iBabs
Voor Windows: ga naar de Windows Store en download gratis iBabs