De gemeente Nijkerk verstrekt onder bepaalde voorwaarden zogenaamde waarderingssubsidie's.

In onze gemeente zijn diverse sport-, cultuur- en scoutingverenigingen actief. Als gemeente zijn we heel blij met alle activiteiten die de verenigingen organiseren. Ze helpen onze inwoners om gezond en betrokken op elkaar te blijven.

Om onze waardering te laten zien hebben we in Nijkerk een waarderingssubsidie. Dat is een geldbedrag waar sport-, cultuur en scoutingverenigingen een aanvraag voor kunnen doen.

Deze subsidie vraagt u aan via:

• Online aanvraagformulier waarderingssubsidie (is vanaf 1 oktober 2024 weer beschikbaar)

U kunt de subsidie alleen aanvragen tussen 1 oktober en 15 november van een jaar. Vraag de subsidie dus op tijd aan!  En zorg er voor dat alles goed is ingevuld en alle bijlagen compleet zijn.

Kijk voor een compleet overzicht van de voorwaarden in de subsidieregeling(externe link) (Gemeenteblad 2021, 365950 | Overheid.nl)