• De gemeente Nijkerk is op zoek naar rechthebbenden

Van een aantal particuliere graven zijn de gegevens van de rechthebbende niet bekend. We willen graag het grafrecht opnieuw toekennen om zo het graf voor de toekomst te kunnen behouden.

• De energietoeslag over 2023

Nijkerkse inwoners met een laag inkomen kunnen ook over 2023 een energietoeslag van 1300 euro krijgen. De energietoeslag is bedoeld om de hogere energierekening te betalen.

• Digitale nieuwsbrief; meld u aan!

De gemeente Nijkerk verstuurt wekelijks een digitale nieuwsbrief. Wilt u als inwoner van de gemeente Nijkerk, als organisatie of belangstellende deze nieuwsbrief ook ontvangen?

• Toegang gemeentelijke begraafplaatsen

De gemeente Nijkerk zet zich in voor een inclusieve maatschappij. We vinden het belangrijk dat iedereen kan meedoen in de samenleving door te werken, naar school te gaan en door toegang tot voorzieningen.