Trouwambtenaren

De gemeente Nijkerk heeft meerdere trouwambtenaren, de zogenaamde ‘buitengewone ambtenaren van de burgerlijke stand’ (BABS-en) aangewezen, die in Nijkerk huwelijken mogen voltrekken. U kunt via het 'vragenformulier huwelijk of geregistreerd partnerschap' aangeven naar welke van deze personen uw voorkeur uitgaat. De gemeente Nijkerk doet dan haar best om aan deze voorkeur te voldoen. Garantie is er echter niet.
Onderaan deze pagina vindt u de links naar de verschillende trouwambtenaren. Zo kunt u iets meer te weten komen over deze personen.

De BABS neemt uiterlijk 4 weken voor het huwelijk contact met u op om een afspraak te maken voor een gesprek (dit geldt niet voor kosteloze en eenvoudige huwelijken). Zo krijgt de huwelijksvoltrekking een zo persoonlijk mogelijk karakter.